Provocările marketingului în lanțurile de retail
Dacă lucrezi în retail, ești deja conștient de multitudinea de provocări cu care compania ta se confruntă în zilele noastre: industria de retail este profund competitivă, iar cea mai mare parte a retailerilor operează cu adaosuri comerciale reduse. Schimbările semnificative din climatul de business – de ordin economic, în prețurile furnizorilor sau al energiei, condițiile climatice sau schimbările în cererea clienților – pot impacta negativ adaosul comercial, transformând profitul în pierdere.
Citește mai mult ...
Marketing-to-consumer în era Internetului

Retailerii cu operațiuni “prin catalog” au posibilitatea de a propaga informația de marketing direct către propriile pagini, însă majoritatea retailerilor nu au o listă coerentă de clienți – ci mai degrabă clienți de conjunctură. În trecut, retailerii se bazau pe advertising-ul reprezentat în mediile tradiționale ca televiziunea, radioul, ziarele pentru a-și promova mărcile, magazinele și mărfurile sezoniere.
Citește mai mult ...
Ce este serviciul de afișaj digital
În câteva cuvinte, serviciul de afișaj digital poate fi definit ca managementul sistemelor de afișare a conținutului digital. Sistemele de afișaj sunt reunite într-o platformă gestionată centralizat, conținutul este programat conform unui orar, apoi este publicat prin intermediul unor echipamente Digital Media specifice către display-uri și info-chioșcuri.
Citește mai mult ...
Beneficiile serviciului de afișaj digital
Pentru a expune beneficiile la care retailerii se așteaptă în urma achiziției unui serviciu de afișaj digital, am sintetizat câteva puncte de vedere ale acestora:
Calitate ridicată, impact mai puternic și conținut informativ
Comunicarea cu angajații și trainingurile
Viteză și agilitate în marketing
Venituri din advertising
Implementările de afișaj digital ca vehicul de marketing cunosc o creștere accelerată
Viziune tehnică: afișajul digital prin intermediul rețelei IP
Suntem adepții calității fără compromisuri în serviciile pe care vi le oferim.
Citește mai mult ...
Implementarea serviciului de Afișaj Digital
Iată o serie de aspecte ce trebuie luate în considerare...
Stabilirea obiectivelor clare pentru proiect
Planificarea bugetului
Parametrii necesari pentru afișaj digital vor fi incluși în strategia viitoare pentru advertising și publicare de conținut
Planificăm împreună o strategie pentru a avea mereu conținut actualizat și relevant
Definirea strategiei de distribuție a conținutului
Afișajul digital de la Affirmative Systems
Din perspectiva serviciilor pe care le propune, Affirmative Systems are o abordare nouă în piața afișajului digital.
Serviciul rulează pe o platformă Distributed Media Signage (conținut media distribuit la distanță, cu mijloace specifice de telecomunicații). Affirmative Systems furnizează machetarea conținutului media ce urmează să fie publicat pe platforma de afișaj digital, iar beneficiarul își dă acordul înainte de publicare. Conținutul media se poate schimba într-o perioadă determinată în mod dinamic, conform unui orar prestabilit sau ori de cate ori beneficiarul solicită acest lucru.
Conținutul poate fi static (imagini statice, text) sau dinamic (RSS Feed, prezentări de produse Power-Point, clipuri video); ecranul se va partaja în cadrul procesului de machetare pentru a permite prezentarea optimă și impactul adecvat ale imaginilor și conținutului.
Serviciul permite organizarea unor "grupuri" de magazine, ce vor afișa simultan același conținut (de ex.: prin grupări geografice, grupări demografice / public țintă).
Serviciul deservește departamentele funcționale ale organizației de retail, care sunt direct interesate de propagarea de conținut media în magazinele proprii. Serviciul vine concomitent în întâmpinarea nevoilor de promovare (marketing, PR), complianță (legal, informare consumatori), management al resurselor de personal (training-uri interne), etc. Costurile asociate pot fi de natură operațională, fără a fi nevoie ca beneficiarul să investească într-un sistem propriu de Afișaj Digital (sau mai multe sisteme). De asemenea, serviciul facilitează dialogul între departamente pentru a obtine cel mai potrivit produs finit (conținut media) pentru a fi prezentat în magazine, fără a fi nevoie de stabilirea unui grup de lucru specializat (overhead) sau angajarea de noi resurse umane (headcount) specializate.
Prin adopția Afișajului Digital ca modalitate de comunicare cu clienții, se crează beneficiul unei comunicări moderne, captivante și de impact. Conținutul dinamic, în mod special, comportă funcția de vehicul de promovare pentru clienții existenți și potențiali, aflați fie în așteptare (la casele de marcat), fie în trecere (funcții de display-vitrină).